مهرسان در والیبال و بسکتبال مدعی قهرمانی است.
کد خبر: ۱۴۲۳۷۷۹
نویسنده گروه ورزش روزنامه جام جم

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرسان، حسین رفیعیان در گفت و گویی در خصوص وضعیت تیم های والیبال و بسکتبال بانوان مهرسان برای حضور در لیگ برتر، گفت: امسال باشگاه مهرسان در لیگ های برتر بسکتبال و والیبال تیم داری خواهد کرد و در هر دو رشته اولین تیمی بودیم که قرارداد بازیکنان خود را ثبت کردیم. هدف اصلی ما قهرمانی در دو رشته و بعد از آن موفقیت در آسیا است. 

وی ادامه داد: در کنار جذب بهترین کادرفنی حرفه ایی توانستیم بازیکنان ملی پوش زیادی را به خدمت بگیریم. همچنین در هر دو رشته به خصوص در والیبال که برای نخستین بار در این رشته چنین اتفاقی رقم می خورد بازیکن خارجی با کیفیت جذب کردیم و این اتفاق بزرگی است.

رفیعیان اظهار داشت: یکی از اهداف مهم ما در این فصل پرداخت به موقع حق الزحمه بازیکنان بود که بعد از ثبت قرارداد بخشی از دستمزد را واریز کردیم و ما تا شروع  مسابقات 30 درصد قرارداد را پرداخت خواهیم کرد. 

مالک باشگاه مهرسان گفت: برای هر دو تیم بهترین امکانات سخت افزاری را تدارک دیدیم و دوست داریم بتوانیم روزی با تیم های خوب دنیا رقابت کنیم. 

وی در خصوص تیم والیبال بانوان مهرسان، گفت: سرمربی ما سرمربی تیم ملی است و سعی کردیم بهترین های این حوزه را در کنار خود جمع کنیم. در بسکتبال نیز آزاده زمان پور که سابقه هدایت تیم ملی را داشته جذب کردیم. 

رفیعیان تاکید کرد: در بسکتبال اولین تیمی هستیم که کار خود را شروع کردیم و در هر دو رشته از روز سه شنبه تمرینات خود را آغاز خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها